Tuesday 28 September 2010

Another little girl has gone missing




I picked up this news from Nuraina who posted it in her blog:

NURIN ALERT: Have You seen Little Xin Ru?

In June 4 this year, 2 year-old Nisha Chandramohan went missing in Mentakab, Pahang after a mentally-ill aunt took her out for a walk. She was never found.

Last Tuesday (Sept 21) in Raub, Pahang, 2 year-old Lee Xin Ru, went missing. We hope and pray that she will be found soon -- safe....

If you have any information on her, please contact Inspector Haroza Pandi at 019-8793776 or the Raub district police headquarters: 09-355 2222.

(Image taken from a full-page ad by RHB on page 11 of today's NST)

2 comments:

Mawar said...

Oh no not another one!

And one week already.That's a mighty long time.

Hope some kind soul is taking care of her.

Anonymous said...

Salam sejahtera,

Saya Salwa Muharam, dari Unit Komunikasi Korporat, Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia ingin memaklumkan bahawa pihak SPRM akan mengadakan satu program DIALOG BERSAMA BLOGGERS pada 25 November 2010 ini di tempat yang akan dimaklumkan kemudian (sekitar Kuala Lumpur).

Program ini dijangka akan melibatkan seramai 50 orang bloggers yang dipilih. Sehubungan itu, saya berbesar hati menjemput tuan bagi pihak SPRM untuk menghadiri program Dialog ini.

Program ini akan melibatkan dialog secara bersemuka antara Ketua Pesuruhjaya SPRM, Dato’ Seri Abu Kassim Mohamed dengan golongan blogger antara lain bagi memberi penjelasan secara terus kepada golongan ini tentang mesej perubahan dan usaha pembanterasan rasuah secara berterusan yang dilaksanakan oleh SPRM.

Pihak SPRM amat berbesar hati menjemput pihak tuan menyertai dialog ini agar dapat bertukar-tukar pandangan ke arah usaha pembanterasa rasuah di negara ini.

Saya menunggu maklumbalas tuan berhubung pelawaan ini, dan tuan boleh berhubung secara langsung dengan saya di talian 03 88867659, atau email komunikasi@sprm.gov.my.

Terima kasih.

Salwa Muharam
Unit Komunikasi Korporat
Aras 7, Kompleks D6, Parcel D,
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62007 Putrajaya.